Jak kupować?
  1. Po wybraniu wzoru zmawiający wpisuje odpowiednią ilość zaproszeń/ kartek/ kalendarzy.
  2. Dla zamówień większych niż Minimalna ilość zamówienia projekt graficzny oraz składu tekstu jest gratis.
    Poniżej tej ilości dodatkowo należy wykupić usługę wykonania projektu.
    Próbki
    1. Jeśli przed zakupem chcesz sprawdzić jakość naszych zaproszeń - zamów próbki.
    2. Kup zaproszenia, a w wiadomości dla sprzedającego podaj numery wzorów, które Cię interesują.
    3. Tekst na zaproszeniu będzie taki jak we wzorach.
  3. Kupujący wpłaca na konto kwotę za zamówienie poprzez system płatności elektronicznej lub poprzez przelew zwykły (na konto podane w formularzu zamówienia)
  4. Po złożeniu zamówienia zamawiający otrzymuje e-maila z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia i formularzem do wypełnienia. Formularz można także pobrać także tutaj - Formularz
  5. Zamawiający odsyła wypełniony formularz ( zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi w formularzu ) oraz przysyła zdjęcia do zaproszeń/kartek, kalendarzy.
  6. Wszystkie e-maile prosimy podpisywać numerem zamówienia
  7. Po otrzymaniu danych następuje weryfikacja zamówienia, sprawdzane są dane personalizacyjne wpisane do formularza, jakość zdjęcia. W ciągu 2 dni roboczych od daty wpływu na konto sprzedającego kwoty za zamówienie, zamawiający otrzyma e-mail z projektem zaproszenia do akceptacji. Wszystkie uwagi dotyczące projektu przekazywane są tylko za pośrednictwem e-maila. Nie wykonujemy projektów przed zaksięgowaniem pieniędzy na koncie.
  8. Sprzedający zobowiązuje się, że od momentu akceptacji projektu w ciągu 3 dni roboczych ( w przypadku zaproszeń ślubnych 5 dni roboczych ) produkty zostaną wysłane na adres podany w formularzu zamówienia.
  9. Istnieje możliwość skrócenia czasu wykonania projektu i wysyłki po wykupieniu usługi EXPRESS.
  10. W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia
  11. W cenę zaproszeń/kartek/kalendarzy wliczone są: wykonanie projektu graficznego, naniesienie ewentualnych poprawek w projekcie oraz druk.
  12. W cenę przesyłki wliczone są koszty materiałów do pakowania.
  13. Cena wysyłki za granicę ustalana jest indywidualnie.
  14. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.
  15. Towar wysyłany jest w pudełku.
  16. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia Dostawcy.
  17. Ewentualne reklamacje dotyczące zakupionego towaru powinny być składane na adres: photografika@op.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl