Pytania

FAQ

1. Czy kolorystyka i jasność wydrukowanych zaproszeń będzie taka sama jak w projekcie na monitorze?

Kolorystyka i jasność wydrukowanych zaproszeń może nieznacznie różnić się od wyświetlanych na Twoim monitorze /zależna jest od jego kalibracji/

2. Czy przysłane zdjęcia poddawane są obróbce graficznej?

Przysłane zdjęcia poddawane są obróbce graficznej /kadrowane, rozjaśniane, redukcja czerwonych oczu, zmiana kolorystyki, usuwanie tła/. Nie wykonujemy fotomontażu.
Obróbka graficzna dotyczy jednego zdjęcia. Można przysłać kilka zdjęć, my wybierzemy najlepsze jakościowo i najbardziej pasujące do wybranego wzoru. Nie ponosimy odpowiedzialności za przysłane zdjęcia złej jakości.

3. Jaka jest minimalna ilość zamówienia?

Minimalna ilość podana jest na karcie produktu.

4. Czy wpisanie imion i nazwisk gości na zaproszeniach (personalizacja zaproszeń) jest usługą płatną?

Informacja o personalizacji zaproszeń podana jest na karcie produktu. Dla większości zaproszeń usługa ta jest GRATIS.

5. Co zawiera cena zaproszenia?

W cenę zaproszeń, kartek wliczone jest wykonanie projektu graficznego, naniesienie ewentualnych poprawek w projekcie oraz druk zaproszeń. Zaproszenia są gotowe do wręczenia gościom. Cena zawiera również dobrej jakości kopertę (nie jest to zwykła koperta pocztowa).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl