Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacja
- W przypadku wad lub niezgodności Towaru z ofertą, Konsumentowi przysługuje uprawnienie do reklamacji Towaru poprzez zawiadomienie Sprzedawcy i złożenie oświadczenia woli w dowolnej formie, w szczególności:
- pisemnie na adres:
Andrzej Kurzaja Artpaper
os. Mozarta 27/11
31-232 Kraków - pocztą elektroniczną na adres photografika@op.pl
- pisemnie na adres:
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko;
- adres do korespondencji, a także adres e-mail oraz numer telefonu;
- przedmiot reklamacji;
- przyczynę reklamacji;
- żądanie rozpoznania reklamacji;
- Zamówienia zrealizowane zgodnie z zaakceptowanym projektem traktowane są jako prawidłowo zrealizowane i ewentualne literówki, czy inne błędy merytoryczne znalezione po wydruku nie podlegają reklamacji.
- Sprzedawca odmówi uwzględnienia reklamacji, gdy dotyczy ona cech, które są zgodne z opisem, z którym Kupujący miał możliwość zapoznać się przed złożeniem zamówienia (np. gramatura papieru, rozmiar, kolorystyka).
- Zaproszenia, kartki są wykonywane ręcznie. Zamawiający akceptuje możliwość braku powtarzalności kartek.
- Kolorystyka i jasność kartek wydrukowanych może nieznacznie różnić się od wyświetlanych na Twoim monitorze / zależna jest od jego kalibracji/
- Nie ponosimy odpowiedzialności za przysłane zdjęcia złej jakości.
- Z wyjątkiem postanowień wskazanych w pkt. 3 do 7 niniejszego paragrafu Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:
- złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
- złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.