Zwroty i reklamacje

 Reklamacja

  1. W przypadku wad lub niezgodności Towaru z ofertą, Konsumentowi przysługuje uprawnienie do reklamacji Towaru poprzez zawiadomienie Sprzedawcy i złożenie oświadczenia woli w dowolnej formie, w szczególności:
    1. pisemnie na adres:
      Katarzyna Kurzaja Fotografia
      os. Mozarta 27/11
      31-232 Kraków
    2. pocztą elektroniczną na adres photografika@op.pl
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:
    1. imię i nazwisko;
    2. adres do korespondencji, a także adres e-mail oraz numer telefonu;
    3. przedmiot reklamacji;
    4. przyczynę reklamacji;
    5. żądanie rozpoznania reklamacji;
  3. Zamówienia zrealizowane zgodnie z zaakceptowanym projektem traktowane są jako prawidłowo zrealizowane i ewentualne literówki, czy inne błędy merytoryczne znalezione po wydruku nie podlegają reklamacji.
  4. Sprzedawca odmówi uwzględnienia reklamacji, gdy dotyczy ona cech, które są zgodne z opisem, z którym Kupujący miał możliwość zapoznać się przed złożeniem zamówienia (np. gramatura papieru, rozmiar, kolorystyka).
  5. Zaproszenia, kartki są wykonywane ręcznie. Zamawiający akceptuje możliwość braku powtarzalności kartek.
  6. Kolorystyka i jasność kartek wydrukowanych może nieznacznie różnić się od wyświetlanych na Twoim monitorze / zależna jest od jego kalibracji/
  7. Nie ponosimy odpowiedzialności za przysłane zdjęcia złej jakości.
  8. Z wyjątkiem postanowień wskazanych w pkt. 3 do 7 niniejszego paragrafu Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:
    1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
    2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl